Podcasty Kanału Sportowego na wyłączność w Empik Go
Od 20 maja wszystkie programy Kanału Sportowego w formacie audio będą trafiały do aplikacji Empik Go. Fani futbolu, ale także kultury i rozrywki, będą mieli dostęp do ponad 100 nowych odcinków miesięcznie. W aplikacji pojawią się także topowe programy, które emitowane były na przestrzeni ostatnich miesięcy na Kanale Sportowym.
Współpraca zakłada dystrybucję wszystkich odcinków programów Kanału Sportowego w formacie podcastów w Empik Go. Użytkownicy na bieżąco, bez reklam będą mogli odsłuchiwać „Hejt Park”, „Dziennikarskie Zero” czy „Stanowisko” wyłącznie w aplikacji będącej częścią Grupy Empik.
Wspólne działania zakładają także współpracę promocyjną, marka Empik Go będzie obecna w programach współtworzonych m.in. przez Mateusza Borka, Krzysztofa Stanowskiego, Michała Pola czy Tomasza Smokowskiego.
Specjalnie dla fanów Kanał Sportowy udostępni także topowe, archiwalne odcinki programów emitowanych na Youtube. To pierwsza tego typu współpraca na rynku podcastów.
Dzięki współpracy z tak dużym partnerem jak Empik Go wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych widzów i dajemy im kolejną możliwość konsumpcji treści tworzonych przez Kanał Sportowy w sposób, jaki im najbardziej odpowiada. Od teraz bieżące programy Kanału Sportowego będą trafiały do aplikacji partnera w formie wygodnych do odsłuchania podcastów, a także będą dostępne do odsłuchania wybrane treści z archiwów Kanału Sportowego. To dla nas nie tylko ciekawa współpraca biznesowa, ale również możliwość poszerzenia grupy docelowej o fanów podcastów, którzy będą mogli spędzać czas z Kanałem Sportowym zawsze i wszędzie. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ruszamy z tego typu współpracą z tak znaczącym podmiotem na polskim rynku – podkreśla Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.
Sane Empik Go wskazują, że konsumentów formatu audio z roku na rok jest zdecydowanie więcej. Tylko w 2021 roku spędzili oni 25 milionów godzin na słuchaniu i czytaniu cyfrowych książek.
Współpraca z Kanałem Sportowym to kolejny krok mający na celu rozwijanie rynku rozrywki o oryginalne produkcje.
Od ponad dwóch lat obserwujemy imponujący rozwój Kanału Sportowego zarówno w wymiarze zasięgu, jak i w obszarze kreatywnym. W Empik Go od początku mamy strategię inwestowania w wysokojakościowe treści oryginalne i pozyskiwanie kontentu na wyłączność. Dodanie programów Kanału Sportowego do Empik Go pozwoli nam na wzmocnienie obecności naszej marki w „męskiej” grupie, w której Kanał jest niezwykle popularny. Liczymy również na to, że i użytkownicy aplikacji znajdą w szerokiej ofercie podcastów Kanału Sportowego coś dla siebie, niezależnie od tego, czy będzie to sportowa publicystyka, czy pogłębione wywiady. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Empik Go, Kanał Sportowy będzie mógł korzystać ze wsparcia wiodącej na polskim rynku platformy audio – wskazuje Kuba Piotrkowicz, Head of Digital Content w Grupie Empik.
Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 846 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ok. 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 361 mln odtworzeń.
Empik/Zdjęcie główne: Empik