Netflix wyprzedził Showmaxa. Wrześniowa analiza rynku VOD w Polsce.

Wśród platform VoD najwięcej użytkowników ma VoD.pl, natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów notują Player.pl i Vod.tvp.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnął Netflix, dzięki czemu wyprzedził Showmaxa.

Netflix przy 996,1 tys. użytkowników zanotował 14,69 mln odsłon i 18:07 minuty średniego czasu korzystania, a Showmax miał 818,9 tys. użytkowników, 14,53 mln odsłon i 15:48 minuty średniego czasu korzystania.

Znacznie niższe wyniki osiągnęły NCplusGo.pl i HBOgo.pl, dostępne tylko dla klientów usług telewizyjnych NC+ i HBO.

Wśród platform z odpłatną ofertą abonamentową największy zasięg ma dział Premium serwisu Cda.pl – w minionym miesiącu zanotował 2,4 mln użytkowników, 15,81 mln odsłon i 14:24 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Cały serwis Cda.pl miał 6,78 mln użytkowników i 134,1 mln odsłon.

Pełne podsumowanie wrześniowego ruchu na serwisach VOD w Polsce przeczytacie  na stronie Wirtualnemedia.

Źródło: Wirtualnemedia.pl