Najwięksi artyści młodego pokolenia w niecodziennym repertuarze
Znani artyści polskiej sceny muzycznej młodego pokolenia i książki, obok których nie można przejść obojętnie. To kwintesencja wspólnego projektu Storytel i VICE #ToMojaMuza. Można już usłyszeć niezwykłą interpretację znanej powieści w wykonaniu Natalii Przybysz.
Jaki efekt można osiągnąć zapraszając do studia nagraniowego wokalistów, którzy zamiast śpiewać mają interpretować ulubione książki? Sześciu artystów i sześć literackich klasyków, a wszystko zamknięte w sześciu audiobookach, które w najbliższych tygodniach będą publikowane w aplikacji Storytel.
Pierwsza wokalistka, która zadebiutowała w ramach projektu #ToMojaMuza to Natalia Przybysz. Od 24 stycznia w aplikacji Storytel posłuchać można jej interpretacji powieści Virginii Woolf „Do latarni morskie”. Virginia Woolf to wielokrotnie nagradzana angielska pisarka i feministka. Uważana za jedną z czołowych twórczyń literatury modernizmu XX wieku. „Do latarni morskiej” to powieść, której tłem jest rodzinne spotkanie i planowana wycieczka do latarni morskiej. Ale centrum zainteresowania autorki są obserwacje i myśli. „Każdy z bohaterów tej książki ma wspaniale rozwinięty świat wewnętrzny” – mówi Natalia, przyznając, że to idealny tekst do słuchania, bo wydobywa z nas wewnętrzne dziecko.
W twórczości muzyków zaangażowanych w projekt widać inspirację szeroko rozumianą kulturą, a co za tym idzie także literaturą. Stąd audiobooki i ekscytujący eksperyment, którego mogą doświadczyć zarówno artyści biorący udział w projekcie, jak i odbiorcy, którzy poprzez wybrane tytuły będą mogli odbyć kilka fascynujących, literacko-muzycznych podróży.
#ToMojaMuza to z jednej strony piekielnie zdolni artyści, którzy na co dzień tworzą muzę, a z drugiej ich literackie muzy, czyli książki które miały znaczenie w ich życiu. Dzięki interpretacji powieści, które przygotowaliśmy w formie audiobooków, fani muzyków mogą usłyszeć swoich ulubionych artystów w nowej odsłonie. Uzupełnieniem całości są materiały wideo z rozmów z wokalistami, które będziemy publikować na łamach vice.com wraz z premierami kolejnych tytułów w aplikacji Storytel. Wyjątkowe osobowości zaowocowały powstaniem wyjątkowych audiobooków, interpretacji których nie usłyszycie nigdzie indziej.– mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska.
Kogo jeszcze usłyszymy w ramach #ToMojaMuza? Artyści zaangażowani w projekt znani są szerokiej publiczności, jednocześnie cechuje ich silna potrzeba podążania własnymi i nieutartymi ścieżkami. W ciągu kolejnych tygodni Storytel i VICE będą odsłaniać nazwiska kolejnych zaproszonych do projektu wokalistek i wokalistów.
W naszych realizacjach stawiamy na autentycznych bohaterów i ciekawe historie, które chcemy opowiadać odbiorcom młodego pokolenia. Dlatego sięgamy po niestandardowe formy, oryginalny content, produkcje wideo, komunikację w social mediach, a docelowo też wydarzenia specjalne. Kampania #ToMojaMuza realizowana we współpracy ze Storytel to pierwszy projekt pod marką ‚VICE+’– mówi Piotr Ziarkowski, Country Manager, VICE Poland.
Za koncepcję i realizację projektu po stronie VICE Poland odpowiada Piotr Przytulski – Senior Digital Strategist, a po stronie Storytel Jakub Barzak, Marketing Manager. Kreację do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Sesję zdjęciową artystów wykonał Michał Klusek Shootme Warsaw. Kolejna odsłona projektu #ToMojaMuza już na początku lutego.
Storytel