Hiszpanie uwielbiają Netflixa.
W 2017 roku liczba użytkowników Netflixa w Hiszpanii potroiła się, osiągając prawie 1,5 miliona subskrybentów.
Hiszpańska komisja ds. rynku i konkurencji (CNMC) w ostatnich raportach umieściła serwis na drugim miejscu pod względem popularności płatnych usług online w Hiszpanii. Pierwsze miejsce zajmuje Moviestar, z którego korzysta 2,16 miliona użytkowników.
Z serwisu Moviestar korzystało 13,5 proc. gospodarstw domowych z dostępem do internetu, natomiast z Netflixa 9,1 proc. W Hiszapanii również dużą popularnością cieszy się internetowa telewizja od Vodafone, która ogląda 5,9 proc. oraz Amazon Prime Video z zasięgiem 3,5 procentowym.
80 procent użytkowników serwisów OTT korzysta z nich częściej niż raz dziennie, natomiast najwięcej użytkowników znajduje się w grupie wiekowej 16-24 lata, wybierająca urządzenia mobilne.
BroadbandNews/strem2me