2017 będzie rokiem platform streamingowych
Analitycy MIDiA przepowiadają iż 2017 rok będzie należał do platform streamingowych. Najważniejsza nowością będzie tzw. streaming empiryczny, serwisy będą się prześcigać w najnowocześniejszych rozwiązaniach, które będą z większą dokładnością dostosowywać oferowany kontent do upodobań klientów.
Aktywność odbiorców treści będzie większa i wartościowsza niż budżety przeznaczone na reklamę mobilną, nastąpi deficyt a co za tym idzie obniżka cen reklam.
Platformy streamingowe zaczną oferować coraz więcej materiałów w jakości 4K.
Na tle rynku wybije się mocno dziedzina eSportu, której wartość wzrośnie do 1 mld $
W świecie muzyki analitycy przewidują:
Apple kupi serwis Tidal
Spotify na koniec przyszłego roku pochwali się 55 mln użytkowników premium
Apple Music będzie ich miał 30 mln
Pełny raport pod adresem